About: dbkwik:resource/Ah91LPRQDN70pR7SsE-xqw==   Sponge Permalink

An Entity of Type : owl:Thing, within Data Space : 134.155.108.49:8890 associated with source dataset(s)

AttributesValues
rdfs:label
  • Wikia miesiąca/archiwum/2015
dcterms:subject
dbkwik:resource/5CXEOjn-IM9gMqCCRulThg==
  • 0(xsd:integer)
  • 1(xsd:integer)
  • 3(xsd:integer)
  • 5(xsd:integer)
  • 6(xsd:integer)
  • 7(xsd:integer)
  • 10(xsd:integer)
  • 11(xsd:integer)
  • 14(xsd:integer)
  • 15(xsd:integer)
  • 16(xsd:integer)
  • 17(xsd:integer)
  • 24(xsd:integer)
dbkwik:resource/RrJ3uKgqMKj8zSgNTxD4gA==
  • 1(xsd:integer)
  • 2(xsd:integer)
  • 3(xsd:integer)
  • 4(xsd:integer)
  • 6(xsd:integer)
  • 9(xsd:integer)
  • 10(xsd:integer)
  • 21(xsd:integer)
  • 25(xsd:integer)
  • 26(xsd:integer)
  • 32(xsd:integer)
dbkwik:resource/XaDsTITEjV2qEYsh6RMv7w==
  • "font-size: 1.2em">Allah al-'Azîz 15:24, sie 1, 2015 #Za cenzurowanie jakichkolwiek treści na tematy religijne, polityczne, etc. nawet jeśli nie są rażąco kontrowersyjne. Rozumiem poprawność polityczną i te sprawy, ale nadgorliwość gorsza od faszyzmu.Aniutka <a href="http://images2.wikia.nocookie.net/imageshack/pl/images/2/2d/Four%2Bleaf%2Bclover.pngDyskusja">http://images2.wikia.nocookie.net/imageshack/pl/images/2/2d/Four%2Bleaf%2Bclover.pngDyskusja</a> 11:35, sie 2, 2015 # Diode24q 11:34, sie 3, 2015 # PiotrekD/Kod podpisu 11:30, sie 5, 2015 Nadgorliwe unikanie pewnych kwestii , biurokracja i błędy interpunkcyjne na głównej. #http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/9/9c/Cosmo.png/25px-Cosmo.png Cosmo <a href="http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/9/9c/Cosmo.png/25px-Cosmo.png">http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/9/9c/Cosmo.png/25px-Cosmo.png</a> Wróżkofon <a href="http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/9/9c/Cosmo.png/25px-Cosmo.png">http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/9/9c/Cosmo.png/25px-Cosmo.png</a> Życzenia które Spełniłem 11:06, sie 30, 2015 20px Dyskusja: :Allah, gdzie niby ograniczamy prawa? Damian'102 15:36, sie 1, 2015 ::/wyjaśnione na czacie/ Allah al-'Azîz 11:12, sie 2, 2015 ::: Powiedzmy, że wyjaśnione. Damian'102 11:26, sie 2, 2015 :::: Dainava, sama tam edytowałaś, a nasz minusujesz : Damian'102 19:56, sie 2, 2015 ::::: Owszem, edytowałam i nie spodobało mi się to, że moje artykuły były cenzurowane i dlatego właśnie edytować przestałam i minusuję. ANM widziałam, ale uznałam to za szlachetny i bezinteresowny gest z twojej strony i nie podejrzewam cię o to, że zrobiłeś to by kupić mój głos.Aniutka <a href="http://images2.wikia.nocookie.net/imageshack/pl/images/2/2d/Four%2Bleaf%2Bclover.pngDyskusja">http://images2.wikia.nocookie.net/imageshack/pl/images/2/2d/Four%2Bleaf%2Bclover.pngDyskusja</a> 21:12, sie 2, 2015 :::::: To nie był żaden gest kupna, bo po pierwsze to w lipcu dałem ten medal, po drugie po prostu trzeba było coś nowego dać. :) Głosuj, jak chcesz, ale ja ciągle czekam na twój powrót. Damian'102 11:23, sie 3, 2015
dbkwik:resource/_LoiiOJi6D0hG-6KLevpuw==
  • "font-size:12px; margin-left: 5px; border-radius:3px 3px 3px 3px; background-color:#333333; border: 1px solid #FFFFFF; font-variant: small-caps; color:#C0C0C0;" >~ Kyurone Napisz do mnie ~ 14:17, lip 1, 2015 Brak wymaganych 250. edycji w przestrzeni głównej. — Light22 14:31, lip 1, 2015 # ( Rafi862 skontaktuj się mój wkład ) 14:51, lip 1, 2015 Również daję głos na nie. Czemu? Pomijając to wszystko, co napisali koledzy wyżej, ok. połowa wszystkich stron na wiki nie ma nawet 1000 bajtów . #:— Szynka013 [[w:c:pl.szynka013:Szynscy
dbkwik:resource/lathXaLt1W-T2df_9cpA9Q==
  • 9(xsd:integer)
  • 1320.0
dbkwik:spolecznosc...iPageUsesTemplate
  • --05-01
  • --05-22
  • "wikia-menu-button secondary">Księga godnych!]] 16:19, wrz 1, 2015 # Patapole - Profil Dyskusja 11:21, cze 17, 2015 - Mógłbym przyznać ten głos nawet za sam wkład DemonRippera. # ProOskiTablica 16:38, wrz 1, 2015 # Py64 18:42, wrz 1, 2015 # 21:11, 1 wrz 2015, # Paligar 19:20, wrz 1, 2015 # Michalomatek 13:12, wrz 2, 2015 # — Light22 11:35, wrz 2, 2015 # WHIP Was Here 13:45, wrz 4, 2015 # — Martinuss 13:54, wrz 4, 2015 # LadyBetter 20:48, wrz 4, 2015 #http://images1.wikia.nocookie.net/naruto/pl/images/thumb/0/0e/Talho_4.png/25px-Talho_4.pngTalho <a href="http://images1.wikia.nocookie.net/naruto/pl/images/thumb/2/2a/Talho_2.png/50px-Talho_2.png">http://images1.wikia.nocookie.net/naruto/pl/images/thumb/2/2a/Talho_2.png/50px-Talho_2.png</a> Write <a href="http://images1.wikia.nocookie.net/naruto/pl/images/thumb/7/77/Talho_3.png/70px-Talho_3.png">http://images1.wikia.nocookie.net/naruto/pl/images/thumb/7/77/Talho_3.png/70px-Talho_3.png</a> 12:26, wrz 13, 2015 #—( Michał56) 11:24, wrz 16, 2015 # Diode24q 21:03, wrz 17, 2015 20px Głosy na nie: # głosy przeciw 20px Dyskusja: :Wędkarski w artykułach w których występuje ,,- jest to" miały być przeprowadzone reformy że zostanie samo "jest to", ale zająłem się CS GO Wiki i wyleciało mi z głowy. Postaram się to zmienić. 12:58, wrz 1, 2015
  • "wikia-menu-button secondary">Księga godnych!]] 15:50, lip 1, 2015 # Jak wyżej, poza tym mam zastrzeżenia do zachowania kilku członków społeczności. Aniutka <a href="http://images2.wikia.nocookie.net/imageshack/pl/images/2/2d/Four%2Bleaf%2Bclover.pngDyskusja">http://images2.wikia.nocookie.net/imageshack/pl/images/2/2d/Four%2Bleaf%2Bclover.pngDyskusja</a> 14:59, lip 1, 2015 # DarknessEyes23 Pokój i bezpieczeństwo, bracie! Allons-y! 16:17, lip 1, 2015 Jeżeli MonoBook zostanie doprowadzony do dobrego stanu to będę skłonny do zmiany głosu na tak. # Klejnot Nilu 19:14, lip 1, 2015 Na zachętę :-DDD #:(Cramecki 15:56, lip 2, 2015 Brak 250 edycji w przestrzeni głównej Wikii. — Wedkarski <a href="http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png">http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png</a> 16:12, lip 2, 2015 ) # Recmo Pisz tutaj 15:58, lip 2, 2015 # &mdash; ☡øяяøzø Talk 16:01, lip 2, 2015 # Ajexy() 16:03, lip 2, 2015 # Slug 16:10, lip 2, 2015 # — Lordtrion() 19:41, lip 3, 2015 JW #:(--Werek16 15:31, lip 9, 2015 Kiedyś zagłosowałbym na tak, ale wiki zmieniła się. Na gorsze. Przede wszystkim wkurza mnie kursor. Niektórzy słusznie zauważyli, że duża część artykułów na HPW jest krótsza niż 1000 bajtów. Michnar, radziłbym ci się nie wykłócać, tylko pogodzić się z tym, że twoja wiki ma wady. Kłócąc się, zrażasz tylko do siebie społeczność.) #Allah al-'Azîz 21:04, lip 13, 2015 Kliknąłem pierwszy lepszy przycisk na głównej . Okazało się, że strona została usunięta w 2011 roku. Auć. # Irytująco duży kursor. Patapole - Profil Dyskusja 12:34, lip 14, 2015 # ProOskiTablica 18:21, lip 30, 2015 : Radziłbym przeczytać poniższą dyskusję, bo kłótnią to ona nie była. Ponadto dziwi mnie, bo właśnie ciągle wydłużamy artykuły, a nie je skracamy... Zresztą niektóre artykuły, które mają 500 bajtów wyczerpują temat... Nie wszystkie tematy będą wyczerpujące, a jeżeli chcielibyśmy, żeby każdy nasz artykuł był długaśny to musielibyśmy zatrzymać się na 1000 artykułach. Pozdrawiam, biurokrata Michnar 18:44, lip 9, 2015 20pxDyskusja: :Rogal, Pieseu Wojskowy - problem monobooka już zgłoszony technikowi, natomiast raporty są czyste, wystarczy poczekać aż się baza odświeży. Michnar 12:55, lip 1, 2015 :Co do raportów - są one zawsze na bieżąco przez członków kadry czyszczone i czasem już w trakcie głosowania może się "coś" pojawić ;) Karu Zostaw wiadomość 13:13, lip 1, 2015 :Ustawka? Hmmm... Głosy na tak wyrażają poparcie dla projektu, a nie udział w "ustawce"... Prosilibyśmy o bardziej adekwatne argumenty, a dziwne opinie i domysły lepiej pozostawić dla siebie. Animagia (tablica) 13:44, lip 1, 2015 ::Dodając do tego co napisała Animagia - Light22 i Diode24 są adminami GP i też dali głos "za" swoją wikią, więc z lekka nie na miejscu jest wytykanie przez Lighta, że społeczność HPW głosuje "za" swoim projektem ;) Karu Zostaw wiadomość 13:50, lip 1, 2015 :::Ale u Was głosy społeczności HPW stanowią znaczącą większość, jak nie wszystkie głosy. 13:52, lip 1, 2015 :::@Karu: Najpierw spójrz na Gothicpedię, potem na Harry Potter Wiki, potem znów na Gothicpedię. W przypadku Gothicpedii są to trzy głosy z dziesięcu, w przypadku Harry Potter Wiki osiem głosów z... ośmiu. Widzisz różnicę? — Light22 13:57, lip 1, 2015 ::::Nie wiem w czym jest problem. Na to trzeba spojrzeć obiektywnie. Czepianie się o rzeczy tak błahe, a zarazem nawet czyste niedopatrzenie głosującego świadczy o jego nieuwadze. ~~ Krystianwolski ~ ~ Napisz do mnie ~~ 14:01, lip 1, 2015 :::: Pirr, tylko mi to troszkę pachnie takim przyczepianiem się do byle czego ;). Jest to tylko oczywiście moje zdanie :) Każdy ma swoje zdanie, i ma prawo je wyrazić, my bylibyśmy wdzięczni za głosy na "nie" z konkretnym uzasadnieniem, co mamy poprawić - będziemy wtedy lepsi ;) Karu Zostaw wiadomość 14:03, lip 1, 2015 ::::ps. Light, sory komentarz skasowałem niechcący. ::::: Nie mam nic przeciwko, że głosujecie na swoją wiki. Zmartwiło mnie to, że pierwszego dnia pojawiło się aż tyle Waszych głosów . Jakbym się miał czepiać, dałbym od razu na nie, prawda? 14:08, lip 1, 2015 ::::: Wszystkim wspominającym o Gothicpedii polecam zajrzeć do archiwum z września 2012, tak przy okazji. PiotrekD/Kod podpisu 14:19, lip 1, 2015 :Okey, Okey, ponieważ znowu zawsze zdecydowanie za daleko. Mam dziwne wrażenie, że głosy są na ludzi, a nie na wiki. Dlaczego tak sądzę? No cóż. GothicPedia jest niezłą wikią, ale jakościowo jesteśmy bardzo podobni i jak ktoś chce potwierdzenia to niech sobie przejrzy raporty o najdłuższych stronach, albo coś. Robimy co możemy, a nie mamy techników. Zanim DeXart został przyjęty jako techniczny admin nikt nie znał się na kodach i dlatego nie miałem pojęcia, że są skopiowane. Bo jak? Sorry, byłem przekonany, że infoboxy stworzył nasz poprzedni technik. Na GP jest inaczej - jest Light, jest Wedkarski - potraficie kodować i tyle. Co do ustawek... no cóż. Tutaj też muszę wyjaśnić sprawę i skrytykować Was za nutę hipokryzji. Oczywiście kadra zagłosowała pierwsza, ale zauważcie - kadra. Administracja rzecz jasna wiedziała o zgłoszeniu, dlatego chcieliśmy jak najwcześniej zagłosować na naszą kandydaturę. Nie rozumiem... Lepiej by było, gdybyśmy się umówili - noo Krystian ty masz głosować o 11, a ty Ani o 13, a ty Michnar... no cóż 17... Serio? Inna sprawa, że mówiliście, że my robimy ustawkę, a sami robicie to samo, bo pierwsze kilka głosów to stała ekipa Centrum Społeczności. Powiem szczerze, że to trochę pech, że to wielu miesiącach odwilży w WM nagle wystartowała GothicPedia, bo to ciężki przeciwnik, aczkolwiek mielibyśmy szanse w równej walce. A postawmy sobie pytanie czy takie osobiste porachunki są fair. Pozostawiam Wam to jednak na względzie i cóż... mam nadzieję, że weźmiecie to pod uwagę. Bo HPW jest inna, ale na pewno nie gorsza od GP. Na pewno szybciej się rozwija i na pewno jest jedna z lepszych z domeny pl., więc zasługuje chyba na większą analizę, a nie dawanie głosu tylko przez jakąś głupotę. Zresztą inna sprawa, że w takich wypadkach często dawaliście informacje o wstrzymaniu się od głosu, a dziwne, że akurat przy HPW... No nie ważne. Zapraszam na Harry Potter Wiki wszystkich fanów Harry'ego, niezależnie czy mamy aprobatę szanowanego grona CS, czy też nie. Michnar 15:38, lip 1, 2015 ::Czyli co? Kolejna Wikia Miesiąca w wakacje i kolejna afera, która doprowadzi do dyskusji nad sensem tego projektu? Ludzie! Zrozumcie, że to ma być zabawa, a nie rywalizacja na śmierć i życie... — Szynka013 [[w:c:pl.szynka013:Szynscy
  • "wikia-menu-button secondary">Księga godnych!]] 16:07, lip 1, 2015 :::::: Poważniejsze? Light powiedział o Monobooku i skopiowanym kodzie. Kod mówię - nie wiedziałem, że jest skopiowany, zresztą wisi już od 2012 roku, a w poprzednim głosowaniu nikt nie zwrócił na to uwagi. Zresztą już jest napisane skąd pochodzi. Jeden "błąd" rozwiązany. Po drugie mamy Monobooka, nasz technik nad tym pracuje, więc myślę, że powinniście poczekaj aż skończy, a nie dawać od razu na nie. Michnar 16:15, lip 1, 2015 ::::::: Kandydatura zgłaszana do tego konkursu powinna być już gotowa, a nie dopiero w fazie przygotowań. Jeśli startujesz w przetargu na budowę nowej szkoły, dostarczasz cały projekt, a nie szkic piwnicy. — 「Baakamono」「napisz」 17:10, lip 1, 2015 ::::::: @Michnar: fajnie, że chociaż skopiowane style mają podanych autorów, ale mi chodzi po prostu o to, że są, nie o to, że tego nie miały. Według mnie Wikia miesiąca powinna czymś się wyróżniać, a tymczasem Harry Potter Wiki nie wygląda zbyt oryginalnie. — Light22 20:10, lip 1, 2015 :::::::: Rozumiem, ale wygląd jest w chwili ładny i nie możemy sobie pozwolić na całkowitą zmianę CSS. Michnar 07:16, lip 2, 2015 :::::::: Poza tym, ciężko stworzyć oryginalny i jednocześnie spójny styl, gdyż znacząca większość modyfikacji albo już była, albo łamie Politykę Modyfikacji... 07:30, lip 2, 2015 : Hmmm... może zakończymy temat tej rzekomej "ustawki", dobrze? Po pierwsze, nie jest to zbyt trafne określenie, nacechowane samo w sobie negatywnie. Po drugie, wiadomo jest, że każdy z nas będzie interpretował niektóre wydarzenia lekko inaczej. Niektórych mogło zaniepokoić pojawienie się tylu głosów na tak od użytkowników jednej wiki pod ich kandydaturą. Pamiętacie pierwszą nowożytną WM, gdy o to samo posądzano Gothicpedię? : Lepiej jest zaznaczyć swoje wątpliwości w dyskusji niż głosować na nie . Naprawdę - czasem lepiej porozmawiać, dać szansę drugiej stronie się wytłumaczyć. Nie możemy skończyć tej dyskusji, podać sobie rąk i żyć dalej? Chcemy dalej bawić się w WM czy znaleźć pretekst do zakończenia zabawy? 19:07, lip 1, 2015 : Nie chcę zaczynać kolejnej kłótni, jednak mam pytanie: Aniutka, napisałaś, że głosujemy na "nie" między innymi przez to, że nie pobobało ci się zachowanie niektórych użytkowników? Możesz powiedzieć więcej na ten temat? I co ma zachowanie użytkowników do głosowania na WM? Drugie pytanie kieruję do Kleijnot Nilu, "na zachętę"? O co w tym chodzi? --32Polak 19:21, lip 1, 2015 Tak, ja również chętnie poznam powody głosów na nie, o których wyżej wspomniał Polak. Ponadto chciałabym nieco skomentować to, co widzę powyżej. Nie od dzisiaj członkowie społeczności, której wiki startuje w konkursie głosuje na swój projekt. Bardzo często głosy oddają użytkownicy, którzy na co dzień z CS mają niewiele do czynienia. Jakoś poprzednio nie zauważyłam jednak głosów sprzeciwu odnośnie takiej sytuacji. Niestety świadczy to o uprzedzeniach odnośnie HPW, a sama Wikia Miesiąca powoli staje się plebiscytem popularności i sympatii wobec poszczególnych Wikian. Prawdę mówiąc lawina głosów na "nie" zaczęła się od wypowiedzi PiotrkaD, który niesprawiedliwie ocenił sytuację nazywając ją "ustawką". Jak widać, kilka kolejnych głosów oparło się na tym właśnie argumencie. Szkoda, że takie konformistyczne podejście zaćmiło fakt, iż tak naprawdę to oszczerstwo powinno zostać potępione, a nie samo zachowanie użytkowników HPW. Animagia (tablica) 09:32, lip 2, 2015 Werek16 - Co do kursora; ten pomysł został zaakceptowany przez użytkowników HPW. Wiem że z początku trochę może być drażniący, ale po niedługim czasie dyskomfort ten znika. Ogólnie kursor został stworzony taki, żeby kojarzył się z tematyką Wiki. :) Wykłócanie Michnara to nie kłótnia, a zwracanie uwagi osobom, które czasem z zazdrości lub chęci przyczepienia się czegoś co ma mały sens głosują na ,nie,. Sporo osób niestety też nie kieruje się swoją opinią, a innych. Dlatego zwracam się do tych osób i tych co głosowali na ,nie, z innej przyczyny, że nie chodzi tutaj o wygraną, ani o chęć pokazania innym że jest się lepszym, ale o to, aby wyróżnić rozwijającą się wiki, nie do końca zawsze idealną, ale też nie najgorszą pod względem jakości, raportów. Zachowania użytkowników to najmniej istotniejsza rzecz podczas tego głosowania, a nawet wcale nie istotna. Oczywiście nie powinna mieć tutaj miejsca taka sytuacja, podczas której dochodzi do kłótni pomiędzy różnymi wikiami. Wszyscy tworzymy społeczność, nie tylko nasza wiki, ani żadna inna osobna. Wszyscy bierzemy udział w tym samym projekcie, tylko na różnych tematach, ale to nie tematyka Wiki powinna być kwestią sporów. Stanowimy jedną, zwartą całość. Tu stawiam kropkę i daję chwilę do namysłu. ~~ Krystianwolski ~ ~ Napisz do mnie ~~ 15:01, lip 10, 2015
  • "wikia-menu-button secondary">Księga godnych!]] 15:47, lip 1, 2015 ::: Nie o to chodzi. Denerwuje mnie, że możemy pisać artykuły po tysiące bajtów, możemy pisać kolejne, dobre artykuły, a Wy i tak dostrzegacie jakiej pierdoły, które można naprawić w pięć minut i wywyższacie GP. Trochę pokory, GP wikia jak każda inna. Michnar 15:57, lip 1, 2015 :: Nie chciałbym sprowadzać Gothicpedii i ludzi głosujących na nią do jakiejś ekipy Centrum Społeczności, jak to wynika z tej wypowiedzi, bo nawet mimo mojego stanowiska na obu tych wiki to wciąż nie to samo. Problemem natomiast nie jest to, że administratorzy głosują na swoją wiki, tylko to, że osoby w ogóle nie mające kontaktu z Centrum Społeczności nagle pojawiły się tutaj tylko z powodu ich wiki. I mają do tego prawo, ale niedosyt pozostaje. — Wedkarski <a href="http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png">http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png</a> 15:57, lip 1, 2015 ::: Ojojoj, czyli ja rozumiem, że jeżeli kadra GP należy do stałej ekipy CS to już może głosować bez niedosytu, a jeżeli nasza kadra przybyła tu tylko po to, żeby wesprzeć swoją kandydaturę to już nie? Ciekawy macie sposób patrzenia. Bo gdybyście podali jakieś dobre argumenty na nie, to bym to przyjął i spróbował rozwiązać, tak jak dwa lata temu . Teraz rzuciliście się jak takie piranie, chociaż te argumenty takie naciągane i chyba każdy to widzi. Michnar 16:01, lip 1, 2015 :::: To jest tylko punkt widzenia osób, które z powodem „ustawka” oddały głos na nie. Ja takiego głosu nie oddałem, z administracji Gothicpedii znalazła się tylko jedna osoba, która zresztą wymieniła dużo istotniejsze powody do takiego, a nie innego głosu. — Wedkarski <a href="http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png">http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png</a> 16:05, lip 1, 2015 ::::: Ja nie wiem, gdzie ty widzisz wywyższanie GP drogi Michnarze. Nie sprowadzaj społeczności CS i GP do jednej grupy. Wiele osób z GP nie miało styczności/nie wie, czym jest CS i w odwrotną stronę. Ponownie dzieje się to, co było w 2013 roku, a także wcześniej. Czy jest jakikolwiek sens zabawy, jeśli bawiący się nie potrafią się bawić? — Szynka013 [[w:c:pl.szynka013:Szynscy
  • "wikia-menu-button secondary">Księga godnych!]] 14:56, lip 1, 2015 # ProOskiTablica 14:57, lip 1, 2015 # DarknessEyes23 Pokój i bezpieczeństwo, bracie! Allons-y! 16:17, lip 1, 2015 #Aniutka <a href="http://images2.wikia.nocookie.net/imageshack/pl/images/2/2d/Four%2Bleaf%2Bclover.pngDyskusja">http://images2.wikia.nocookie.net/imageshack/pl/images/2/2d/Four%2Bleaf%2Bclover.pngDyskusja</a> 18:38, lip 1, 2015 #Dexart 18:56, lip 1, 2015 #&mdash; ☡øяяøzø Talk 16:14, lip 2, 2015 # Michnar 16:22, lip 2, 2015 # 18:24, lip 2, 2015 # Igniton (Dyskusja) 22:36, lip 2, 2015 #http://images1.wikia.nocookie.net/naruto/pl/images/thumb/0/0e/Talho_4.png/25px-Talho_4.pngTalho <a href="http://images1.wikia.nocookie.net/naruto/pl/images/thumb/2/2a/Talho_2.png/50px-Talho_2.png">http://images1.wikia.nocookie.net/naruto/pl/images/thumb/2/2a/Talho_2.png/50px-Talho_2.png</a> Write <a href="http://images1.wikia.nocookie.net/naruto/pl/images/thumb/7/77/Talho_3.png/70px-Talho_3.png">http://images1.wikia.nocookie.net/naruto/pl/images/thumb/7/77/Talho_3.png/70px-Talho_3.png</a> 15:30, lip 3, 2015 # Karu Zostaw wiadomość 20:54, lip 3, 2015 # Meika-Chan 21:28, lip 3, 2015 # Maati 21:30, lip 3, 2015 #Clove258 21:33, lip 3, 2015 #AdiFire 21:43, lip 3, 2015 #~~ Krystianwolski ~ ~ Napisz do mnie ~~ 08:39, lip 4, 2015 #: (Maciek Milenium 10:19, lip 4, 2015 Brak wymaganych 250. edycji w przestrzeni głównej. — 「Baakamono」「napisz」 10:49, lip 4, 2015 ) # DeErDaNcEr 11:31, lip 4, 2015 #ŁUKASZ 10 13:41, lip 4, 2015 #Animagia (tablica) 12:48, lip 4, 2015 # nazg2001 07:24, lip 9, 2015 Osobiście uważam że wikie z fan fiction nie powinny się kwalifikować do konkursu, ale w porównaniu z innymi tego typu projektami ta wyróżnia się zdecydowanie in plus. # PiotrekD/Kod podpisu 08:04, lip 9, 2015 Tylko zastąpcie dywizy na głównej półpauzami lub pauzami. # <a href="http://images.wikia.com/imageshack/pl/images/thumb/e/ef/Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.png/60px-Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.png">http://images.wikia.com/imageshack/pl/images/thumb/e/ef/Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.png/60px-Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.png</a> Vinyl Scratch <a href="http://images.wikia.com/imageshack/pl/images/thumb/e/ef/Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.png/60px-Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.png">http://images.wikia.com/imageshack/pl/images/thumb/e/ef/Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.png/60px-Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.png</a> Opinie <a href="http://images.wikia.com/imageshack/pl/images/thumb/e/ef/Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.png/60px-Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.pngMoje">http://images.wikia.com/imageshack/pl/images/thumb/e/ef/Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.png/60px-Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.pngMoje</a> Utwory <a href="http://images.wikia.com/imageshack/pl/images/thumb/e/ef/Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.png/60px-Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.png">http://images.wikia.com/imageshack/pl/images/thumb/e/ef/Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.png/60px-Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.png</a> 18:04, lip 12 2015 #.--100px|link=User:Cleopatera( Cleo | dyskusja) 20:01, lip 12, 2015 # — 「Baakamono」「napisz」 11:32, lip 22, 2015 # — Vengir 14:57, lip 22, 2015 # ~ Matik7 16:37, lip 22, 2015 # — Martinuss 12:36, lip 23, 2015 # Allah al-'Azîz 12:47, lip 23, 2015 Wygrajcie to. # Diode24q 13:17, lip 26, 2015 20px Głosy na nie: #--Rogal - Ponad 500 stron nie przekroczyło jeszcze wartości 1000 bajtów... jak poprawicie, będę skłonny zagłosować na tak. 15:44, lip 4, 2015 20px Dyskusja: :@Mr. WarmCroissant - postaram się rozbudować te artykuły, ale na fanonach jest to lekko utrudnione ze względu na to, że autorami tych stron są użytkownicy, przy czym niektórzy mogą nie chcieć, by im grzebano w artykułach . Poza tym, jeśli użytkownik A napisał 100 bajtów artykułu, a użytkownik B - 900, to czy użytkownika A dalej można nazwać twórcą artykułu? 18:27, lip 5, 2015 WarmCroissant będzie dobrze--100px|link=User:Cleopatera( Cleo | dyskusja) 17:50, lip 19, 2015
  • "wikia-menu-button secondary">Księga godnych!]] 08:29, paź 18, 2015 # Wygląd... Tło w Oasisie niedopasowane rozmiarami, nawigacja z nieczytelnymi linkami, grafika w tle z zakątka społeczności wychodząca poza granice modułu. Jeszcze dodajmy do tego rozwalonego Monobooka, argumenty Marchewki. Jedyną rzeczą, która mi się tam podoba to wygląd infoboksów. DarknessEyes23 Tablica wiadomości 09:17, paź 18, 2015 # —Michał56 () # Będę miły i Was ucieszę :). PiotrekD/Kod podpisu 11:06, paź 18, 2015 # To samo co inni. Patapole - Profil Dyskusja Wkład # Final Cannon Dyskusja 08:43, paź 20, 2015 # 20:27, paź 20, 2015 # — Wedkarski <a href="http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png">http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png</a> 05:34, paź 21, 2015 # Król Julian 13:15, paź 22, 2015 # Już sama główna dosyć zniechęca. Na razie nie. Simspedysta17 19:20, paź 22, 2015 # ProOskiTablica 20:46, paź 22, 2015 # — Light22 21:16, paź 22, 2015 # Allah al-'Azîz 22:04, paź 24, 2015 # - 20px Dyskusja: :Ja się wstrzymam jak zobaczę czy pliki mają licencję. Jak będzie licencja
  • "wikia-menu-button secondary">Księga godnych!]] 11:43, sie 1, 2015 # — Light22 11:51, sie 1, 2015 # Nie widzę nic przeciwko. Patapole - Profil ' Dyskusja ' 12:28, sie 1, 2015 # ( Rafi862 skontaktuj się mój wkład ) 14:06, sie 1, 2015 # Na tak? Ja jestem na tak. Ładne skórki, dobry wygląd... Michalbr10 # Na tak. Co do cenzurowania - cóż, wikia sama w sobie nie jest dobrym miejscem na roztrząsanie polityki i religii. Karu Zostaw wiadomość 12:23, sie 2, 2015 #http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/6/6c/OldSpongeBobStock5-25-13.png/60px-OldSpongeBobStock5-25-13.pngChuck123456 <a href="http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/6/6c/OldSpongeBobStock5-25-13.png/60px-OldSpongeBobStock5-25-13.png">http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/6/6c/OldSpongeBobStock5-25-13.png/60px-OldSpongeBobStock5-25-13.png</a> Zamów coś! <a href="http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/6/6c/OldSpongeBobStock5-25-13.png/60px-OldSpongeBobStock5-25-13.pngMoje">http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/6/6c/OldSpongeBobStock5-25-13.png/60px-OldSpongeBobStock5-25-13.pngMoje</a> zamówienia <a href="http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/6/6c/OldSpongeBobStock5-25-13.png/60px-OldSpongeBobStock5-25-13.png">http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/6/6c/OldSpongeBobStock5-25-13.png/60px-OldSpongeBobStock5-25-13.png</a> 12:38, sie 2, 2015 # DarknessEyes23 Pokój i bezpieczeństwo, bracie! Allons-y! 15:45, sie 2, 2015 # Michalomatek 16:38, sie 2, 2015. # --32Polak 09:32, sie 4, 2015 # ObywatelOdbiór! 13:03, sie 4, 2015 #&mdash; ☡øяяøzø Talk 12:45, sie 8, 2015 # Jestem za --100px|link=User:Cleopatera( Cleo dyskusja) 14:07, sie 8, 2015 # — Marchewka 16:40, sie 12, 2015 #Krystianwolski 09:15, sie 16, 2015 Dobra jakość, nie mam nic przeciwko. # Klejnot Nilu 20:06, sie 23, 2015 # Py64 15:50, sie 24, 2015 # 22:51, sie 29, 2015 20px Głosy na nie:' # [[w:c:bezsensopedia:Plik:Medal.png
  • "wikia-menu-button secondary">Księga godnych!]] 14:55, lip 1, 2015 Wykreślam. — Szynka013 [[w:c:pl.szynka013:Szynscy
dbkwik:resource/OdDc-jZaB8vsSwlKwtPEFA==
  • --05-01
  • Myślę,że powinniśmy być wikią miesiąca,gdyż mamy dobrą administrację,i trochę poplątaną historię. Każdy się szanuje,i może mówić o kimś to co myśli . Szykowaliśmy się na ten konkurs. Wszystkie strony mamy skategoryzowane.... Avek 20:46, lut 1, 2015 20px Głosy na tak: : OwocekTV (Tablica) 14:47, lut 5, 2015 Jaki piękny Oasis! Ha ha, żartowałem. ~ OwocekTV (Tablica) 22:43, lut 5, 2015 # Użytkownik:Paligar 19:11, lut 9, 2015 Wiki jest dobra. Monobook, jak Monobook - ja z niego nie korzystam. Ale doskonale wygląda Oasis, nareszcie na Mozilli nic się nie zlewa na stronie głównej . Jedyną przeszkodą są nieskategoryzowane pliki, ale sądząc po aktywności niektórych osób, mogą to szybko zmienić. #Addamek09 20:34, lut 18, 2015 #--Wasz Król 22:39, lut 19, 2015 Skoro możzna na swoje.... #Mr. WarmCroissant 18:59, lut 21, 2015 Rogal #Użytkownik:Maksymilian.zieba.37 #Użytkownik:Rekinado 20px Głosy na nie: # Painto maniak 21:01, lut 1, 2015 Może i strony skategoryzowane, ale wystarczyło mi wejście na "Nieskategoryzowane pliki" i już nie miałem wątpliwości co do głosu. Ponadto, klasyk - strona główna rozwalona na monobooku i reszta raportów zasyfiona. Nie mam więcej pytań. # — Wedkarski vstf 21:10, lut 1, 2015 # 21:46, lut 1, 2015 Painto powiedział prawie wszystko, więc od siebie dodam tylko, że strona główna rozjechała się również na Oasisie. # — Szynka013 Mów do mnie! 21:56, lut 1, 2015 Nic dodać, nic ująć... # ~ Matik7
  • Zgłoszenie anulowane – żaden administrator nie wykonał przynajmniej 25 zmian w poprzednim miesiącu. — Wedkarski <a href="http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png">http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png</a> 10:36, lip 1, 2015 Moja wikia jest smerfastyczna,mam nadzieję,że wam się podoba. 20px Głosy na tak: # głosy za 20px Głosy na nie: # głosy przeciw 20px Dyskusja: :miejsce na dyskusję
  • Ninjago Wiki to świetnie rozwijająca się encyklopedia na temat kultowej serii Lego opowiadającej o czterech wojownikach ninja walczących ze złem. Naczelny administrator wraz z innymi edytorami dba o to, aby wikia stale się rozwijała. Prowadzone są tutaj również gorące dyskusje na temat nowych zestawów, serialu, fabuły na przyszły rok itp. Ninjago Wiki jest z pewnością dobrym kandydatem na Wikię miesiąca. Mersus 09:24, paź 18, 2015 20px Głosy na tak: # Mersus 09:24, paź 18, 2015 #: ( Smok Ciemności 11.57, paź 18, 2015 Brak wymaganych 250 edycji w przestrzeni głównej Wikii. — Wedkarski <a href="http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png">http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png</a> 10:51, paź 18, 2015 ) #AvrilLavigne121 (Chcesz czegoś >.> wal śmiało !) 10:13, paź 18, 2015 #http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/2/21/Zane_Running.png/75px-Zane_Running.png Pawel1631 <a href="http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/2/21/Zane_Running.png/75px-Zane_Running.png">http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/2/21/Zane_Running.png/75px-Zane_Running.png</a> 11:33, paź 18, 2015 #--€'m'm'e't <a href="http://images.wikia.com/srodjedzenie-fanon/pl/images/thumb/8/83/Dwi-%E2%82%ACmmet.png/50px-Dwi-%E2%82%ACmmet.png">http://images.wikia.com/srodjedzenie-fanon/pl/images/thumb/8/83/Dwi-%E2%82%ACmmet.png/50px-Dwi-%E2%82%ACmmet.png</a> 12:46, paź 18, 2015 #: (WojtekNinjaZX Brak wymaganych 250 edycji w przestrzeni głównej Wikii. — Wedkarski <a href="http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png">http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png</a> 12:26, paź 19, 2015 ) # Patapole - Profil Dyskusja Wkład # MartA # <a href="http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/b/ba/Bill.png/40px-Bill.pngBill">http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/b/ba/Bill.png/40px-Bill.pngBill</a> Cyferka <a href="http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/b/ba/Bill.png/40px-Bill.png">http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/b/ba/Bill.png/40px-Bill.png</a> Dyskusja Mistrza Umysłów <a href="http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/b/ba/Bill.png/40px-Bill.pngZdobyte">http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/b/ba/Bill.png/40px-Bill.pngZdobyte</a> Umysły <a href="http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/b/ba/Bill.png/40px-Bill.png">http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/b/ba/Bill.png/40px-Bill.png</a> # 20:27, paź 20, 2015 #: (Mistrz Metalu Skupisko metalu Zgromadzony metal 20:14, paź 20, 2015 Brak wymaganych 250 edycji w przestrzeni głównej Wikii.) # Król Julian 13:15, paź 22, 2015 #: (Lloyd Garmadon 11 Brak wymaganych 250 edycji w przestrzeni głównej Wikii. — Wedkarski <a href="http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png">http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png</a> 14:16, paź 22, 2015 ) # Michalomatek 14:57, paź 22, 2015 20px Głosy na nie: # "Brudne" raporty, brzydki Monobook, średni wygląd Oasisa... DarknessEyes23 Tablica wiadomości 09:28, paź 18, 2015 # — Marchew 09:54, paź 18, 2015 # [[w:c:pl.ninjago:wątek:20341]] PiotrekD/Kod podpisu 10:58, paź 18, 2015 # ~ Lenaa'Tablica •Wkład •Licznik edycji •Profil 20:05, paź 18, 2015 # Final Cannon Dyskusja 08:42, paź 20, 2015 # ✪ Pallid - raporty i oasis do poprawy. Oczywiście jak się zmieni to mogę cofnąć głos # Dawid2 19:32, paź 20, 2015 . # — Wedkarski <a href="http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png">http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png</a> 05:35, paź 21, 2015 Raporty i vote rush zalinkowany przez Piotrka. # Dainava <a href="http://images.wikia.com/imageshack/pl/images/2/2d/Four%2Bleaf%2Bclover.pngDyskusja">http://images.wikia.com/imageshack/pl/images/2/2d/Four%2Bleaf%2Bclover.pngDyskusja</a> 20:15, paź 22, 2015 j.w. # ProOskiTablica 20:48, paź 22, 2015 # — Light22 21:16, paź 22, 2015 # Simspedysta17 19:57, paź 24, 2015 # Allah al-'Azîz 22:04, paź 24, 2015 # - 20px Dyskusja:''' :Ja się wstrzymam jak zobaczę czy pliki mają licencję. Jak będzie licencja
  • Zgłoszenie anulowane – niewystarczająca ilość artykułów w przestrzeni głównej. — 「Baakamono」「napisz」 17:21, gru 5, 2014 Napisz tutaj krótkie uzasadnienie. Blondasqowa 16:52, gru 5, 2014 20px Głosy na tak: # głosy za 20px Głosy na nie: # DarknessEyes23 Pokój i bezpieczeństwo, bracie! Allons-y! 17:20, gru 5, 2014 - wygląd nietknięty, wiki nie spełnia wymogów. 20px Dyskusja: :miejsce na dyskusję
  • Bezsensopedia jest ciekawą wikią humorystyczną, alternatywą dla Nonsensopedii, gdyż w przeciwieństwie do niej unikamy tematów kontrowersyjnych. Z góry mówię, że celem zgłoszenia jest promocja i jestem otwarty na sugestie. Damian'102 10:48, sie 1, 2015 20px Głosy na tak: # Damian'102 10:48, sie 1, 2015 # ProOskiTablica 11:23, sie 1, 2015 # ~ Matik7 11:26, sie 1, 2015 # — Szynka013 [[w:c:pl.szynka013:Szynscy
  • Harry Potter Wiki to cały świat tytułowego czarodzieja opisany na ponad pięciu tysiącach stron. HPW nieustannie się rozwija i posiada wielu aktywnych użytkowników, którzy wspólnie dbają o jej jakość i chętnie spędzają czas angażując się także w projekty i konkursy organizowane przez administrację. --32Polak 22:17, cze 30, 2015 20px Głosy na tak: # --32Polak 22:17, cze 30, 2015 #--Clove258 22:25, cze 30, 2015 # ~~ Krystianwolski ~ ~ Napisz do mnie ~~ 22:26, cze 30, 2015 Nic dodać, nic ująć! # Dexart 06:00, lip 1, 2015 świetna Wiki :D # Pozwolę sobie i ja zabrać głos - początki HPW sięgają 2006 roku, kiedy była małą skromną encyklopedią, od tego czasu ciągle się rozwija. W listopadzie 2013 zostaliśmy WM, jednak od tego czasu po pierwsze przybyło trochę edytorów, a po drugie - ciągle jest ulepszana różnymi pomysłami zachęcającymi do zwiększonej aktywności na wiki, ostatnio m.in, Mistrzostwa Harry Potter Wiki, Użytkownik Miesiąca, Artykuł Miesiąca, w ramach, którego rozbudowywane są artykuły, Fan Art czyli konkurs na najlepszą grafikę; oprócz tej strony ciągle ulepszana jest szata graficzna HPW, za sprawą świetnego technika DeXarta. Karu Zostaw wiadomość 07:31, lip 1, 2015 # Świetnie by powtórzyć sukces z listopada 2013 roku. HPW od tamtego czasu bardzo się rozwinęła, mnóstwo artykułów zostało poszerzonych, przybyło też pełno nowych, jednak wiki nadal się rozwija, aby osiągnąć najwyższy poziom :). Michnar 08:15, lip 1, 2015 # Animagia (tablica) 08:58, lip 1, 2015 # --001adamo Kontakt 12:10, lip 1, 2015 # sandy97 14:25, lip 1, 2015 # Addamek09 15:55, lip 1, 2015 # Final Cannon Dyskusja 15:01, lip 2, 2015 #Sensualna 16:59, lip 2, 2015 # 18:24, lip 2, 2015 # Kubar906 06:27, lip 3, 2015 # 13:24, lip 3, 2015 Mimo początkowych wątpliwości dotyczących pierwszych ośmiu głosów, uważam, że HPW jest bardzo dobrą wiki stojącą na podobnym poziomie, co pozostałe kandydatury. Do oddania głosu na tak przekonała mnie także wypowiedź Animagii, jak również jedna wiadomość z czatu : Nawet logo stamtąd ucieka - zaczyna mi śmierdzieć faworyzacją GP, serio. Przepraszam Was również, społeczności HPW, za to, że oskarżałem Was o oszustwo - po kilkukrotnej lekturze dyskusji zrozumiałem swój błąd. # ✪ Pallid 14:26, lip 3, 2015 Obie skórki ładne, jakość artykułów bardzo dobra, zadbano nawet o artykuły o mało ważnych przedmiotach. # Astor1914 - (to po prawej to błąd przy autokorekcie). Zostałem zmuszony. #MartA 09:33, lip 4, 2015 # nazg2001 07:24, lip 9, 2015 Na tak, chociaż kursor mocno irytuje, a Times i błędy ortograficzne na stronie głównej powinny zniknąć :). #Ja jestem na tak. Widzę że jest ład nie mam zastrzeżeń.--100px|link=User:Cleopatera( Cleo | dyskusja) 19:51, lip 12, 2015 #:(ProOskiTablica 09:45, lip 14, 2015 Zawartość jest dobra, wygląd podoba mi się. ) #:((Rang) Brak wymaganych 250. edycji w przestrzeni głównej. ~ Matik7 15:19, lip 14, 2015 ) # Diode24q 23:48, lip 16, 2015 #: --Dsjg205
  • To nasz pierwszy raz. Na naszej wiki znajdują się artykuły o wszelkich smokach, oraz wszystkim, co z nimi związane - smoki z uniwersum, oraz książki, filmy i gry w których one występują bądź są poświęcone tym niezwykłym gadom. Nazwa naszej wiki wzięła się stąd, iż istniała już Smoki Wikia, lecz była ona martwa, był na niej jeden użytkownik, który był i tak nieaktywny. Smokeły Wikia ciągle się rozrasta, choć jest nas jeszcze mało. Nawet jeżeli nie wygramy, będziemy się radować każdym głosem na tak. Wszyscy użytkownicy Smokeły Wikia oraz założycielka, Dyfcia001Niechaj wiatr Ci sprzyja a miecze pozostaną ostre! 16:51, lip 19, 2015 20px Głosy na tak: :--Dsjg205 Ale w raportach bałagan. # RORY(SKARGI) <a href="http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20140928181410/historiezberk/pl/images/a/ab/Wanderdopodpisu.png">http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20140928181410/historiezberk/pl/images/a/ab/Wanderdopodpisu.png</a> 15:12, lip 22, 2015 Pierwsza rzecz to raporty - druga to częściowo skopiowane artykuły i szablony z JWS Wiki 20px Dyskusja: :miejsce na dyskusję
  • Napisz tutaj krótkie uzasadnienie. Natanmajkavppl 09:21, lip 3, 2015 20px Głosy na tak: # Addamek09 17:35, lip 3, 2015 # Klejnot Nilu 07:36, lip 5, 2015 Dla beki xDDD #http://images.wikia.com/imageshack/pl/images/thumb/e/ef/Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.png/60px-Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.png Vinyl Scratch <a href="http://images.wikia.com/imageshack/pl/images/thumb/e/ef/Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.png/60px-Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.png">http://images.wikia.com/imageshack/pl/images/thumb/e/ef/Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.png/60px-Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.png</a> Opinie <a href="http://images.wikia.com/imageshack/pl/images/thumb/e/ef/Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.png/60px-Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.pngMoje">http://images.wikia.com/imageshack/pl/images/thumb/e/ef/Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.png/60px-Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.pngMoje</a> Utwory <a href="http://images.wikia.com/imageshack/pl/images/thumb/e/ef/Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.png/60px-Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.png">http://images.wikia.com/imageshack/pl/images/thumb/e/ef/Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.png/60px-Vinyl_se_li%C5%BCe_powietrze.png</a> 18:04, lip 12, 2015 20px Głosy na nie: # 12:37, lip 3, 2015 raporty, prawie w każdym coś jest: 1000 nieskatowanych plików, 1 nieskatowana strona, 16 nieskatowanych szablonów, 3 nieskatowane kategorie, 33 nieużywane filmy, 22 nieużywane szablony, 749 nieużywane pliki, 102 podwójne przekierowania, 29 zerwane przekierowania, 30 porzuconych stron, 17 potrzebnych kategorii, 5 stron bez linków. #Jak wyżej + nieuzasadniona kandydatura. Vengir 12:53, lip 3, 2015 # ProOskiTablica 13:25, lip 3, 2015 # — Light22 13:56, lip 3, 2015 Pomijając raporty, nie postaraliście się zbytnio ze zgłoszeniem. #✪ Pallid 14:15, lip 3, 2015 Kiedy będą czyste raporty, chętnie oddam głos na tak. #--Rogal Wszystko fajnie, tylko uzupełnijcie raporty. 15:44, lip 4, 2015 20px Dyskusja: : Nie ma co głosować na nie, bo mam jakieś 99% pewności, że to zgłoszenie zostało tutaj zamieszczone bez wcześniejszego uzgodnienia tego z kimkolwiek, także byliście po prostu nieprzygotowani. O ile ktokolwiek inny z Don`t Stare Wiki w ogóle to zobaczy. — Wedkarski <a href="http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png">http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png</a> 15:43, lip 3, 2015
  • Napisz tutaj krótkie uzasadnienie. Michalbr10 16:40, cze 5, 2015 Empirepedia jest pierwszą w Polsce, ciekawą encyklopedią Star War. 20px Głosy na tak: # 29px Mort29px So Talking!29px Edycje29px # — Light22 19:23, cze 19, 2015 20px Głosy na nie: # Michalomatek 08:36, cze 6, 2015 Informacje są niskiej jakości, omija Nowy Kanon, niski poziom informacji, trzyma się EU bardziej, niż czegokolwiek innego. # nazg2001 10:54, cze 6, 2015 #:(Olimpijczyk 12:12, cze 6, 2015 Niektóre artykuły są króciutkie, jest tutaj trochę plików bez licencji. Brak 250 edycji w przestrzeni głównej wszystkich wiki. — Wedkarski <a href="http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png">http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png</a> 08:14, cze 7, 2015 ) # WHIP Was Here 20:46, cze 6, 2015 Poza powodami podanymi powyżej. Rozumiem, że można mieć trochę artykułów zawierających mało informacji. Ale ponad 2700 artykułów nie przekraczających 1000 bajtów? #Wasz Król 12:15, cze 7, 2015 Już chyba nie muszę tłumaczyć? # Wygląd Wikii i zgłoszenie, do tego ponad 2500 artykułów <1000 bajtów. Na razie leży i kwiczy. Simspedysta17 19:44, cze 7, 2015 # Uuuu, cienko. Dużo artykułów nierozbudowanych, skaranie boskie z taką Wikią. Jak to poprawicie, to może zagłosuję na tak. LadyBetter 19:32, cze 8, 2015 # --32Polak 19:48, cze 8, 2015 # Aniutka <a href="http://images2.wikia.nocookie.net/imageshack/pl/images/2/2d/Four%2Bleaf%2Bclover.pngDyskusja">http://images2.wikia.nocookie.net/imageshack/pl/images/2/2d/Four%2Bleaf%2Bclover.pngDyskusja</a> 00:14, cze 9, 2015 j.w. #— Lordtrion() 12:21, cze 9, 2015 jak wyżej. # PiotrekD/Kod podpisu 10:06, cze 29, 2015 # 17:41, cze 29, 2015 20px Dyskusja: : Szybki rzut oka na artykuły o najważniejszych postaciach starej trylogii i okazuje się, że są króciutkie i lakoniczne. Sporo nieskategoryzowanych plików, a do tego kompletny bałagan jeśli idzie o układ artykułów – brak infoboksów, chociaż trafiają się wyjątki czy strony, które zaczynają się tak – grafika i spis treści na samej górze? Głos na nie, bo kilka losowych artykułów pokazuje, że wikia nie ma nawet żadnego szablonu tworzenia haseł, panuje wolna amerykanka, a hasła o ważnych postaciach to od lat zalążki, których nikomu nie chciało się rozbudować. nazg2001 10:54, cze 6, 2015 ::Empirepedia została zgłoszona do konkursu bez wiedzy administracji. Wikia ta absolutnie nie nadaje się jeszcze do udziału w tym konkursie - jest w trakcie renowacji i porządkowania po długich latach zaniedbania i kompletnym zniszczeniu przez wandali . Zgłosiliśmy już prośbę o automatyczne blokowanie wstawiania kandydatury Empirepedii do konkursu. I tak poza tematem muszę zwrócić uwagę Michalomatka na to, że Empirepedia ma na głównej stronie jasno określony temat, którym się zajmuje - czyli starym EU , więc nie rozumiem dlaczego wypominasz nam, że nie zajmujemy się czymś innym. Może wypomnij nam, że nie zajmujemy się rasami psów i ssakami wodnymi, będzie śmieszniej.ZielonyBulgot 12:06, cze 6, 2015 : Empirepedia w swoich zbiorach ponad 4000 artykułów, co jest niewykorzystanym potencjałem. Rozumiem, że wiki została zgłoszona bez konsultacji i przygotowania, więc nie będę wbijał Wam gwoździa do trumny kolejnym głosem na nie – mam jednak nadzieję, że gdy już doprowadzicie tę wiki do porządku, zgłosicie się jeszcze raz. — Wedkarski <a href="http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png">http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png</a> 19:34, cze 15, 2015
  • :Zgłoszenie anulowane – wiki posiada mniej niż 50 artykułów. — Pio387 <a href="http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png">http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png</a> 10:56, kwi 18, 2015 Najlepsza Wiki! 20px Głosy na tak: # głosy za 20px Głosy na nie: # Nie. — Marchewka 10:51, kwi 18, 2015 20px Dyskusja: :miejsce na dyskusję
  • Zgłoszenie anulowane – zbyt późne zgłoszenie wiki do konkursu. — Light22 13:03, cze 28, 2015 To nasz pierwszy raz. Na naszej wiki znajdują się artykuły o wszelkich smokach, oraz wszystkim, co z nimi związane - smoki z uniwersum, oraz książki, filmy i gry w których one występują bądź są poświęcone tym niezwykłym gadom. Nazwa naszej wiki wzięła się stąd, iż istniała już Smoki Wikia, lecz była ona martwa, był na niej jeden użytkownik, który był i tak nieaktywny. Smokeły Wikia ciągle się rozrasta, choć jest nas jeszcze mało. Nawet jeżeli nie wygramy, będziemy się radować każdym głosem na tak. Wszyscy użytkownicy Smokeły Wikia oraz założycielka, Dyfcia001Niechaj wiatr Ci sprzyja a miecze pozostaną ostre! 12:48, cze 28, 2015 20px Głosy na tak: # głosy za 20px Głosy na nie: # głosy przeciw 20px Dyskusja: :miejsce na dyskusję
  • Po raz drugi postanawiamy się zgłosić. Przybyło nam od tamtego czasu trochę artykułów, nastąpiło wiele zmian. Czemu akurat Smokeły? To pytanie jest jednym z najczęściej nam zadawanych. Chyba najważniejszym powodem jest to, że nie chcemy, by nasza wikia wydawała się zbyt poważna. Dla nas zawsze edytowanie i branie udziału w konkursach takich jak np. konkurs na Fanon, to zabawa, i zawsze nią pozostanie. Ucieszy nas każdy głos - jeśli na tak, będzie to dla nas radość, jeśli nie - motywacja do dalszego działania i nowe pokłady determinacji. Anioł Nadziei 07:17, paź 18, 2015 20px Głosy na tak: # <a href="http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/2/21/Zane_Running.png/75px-Zane_Running.png">http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/2/21/Zane_Running.png/75px-Zane_Running.png</a> Pawel1631 <a href="http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/2/21/Zane_Running.png/75px-Zane_Running.png">http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/2/21/Zane_Running.png/75px-Zane_Running.png</a> 11:33, paź 18, 2015 # --€'m'm'e't <a href="http://images.wikia.com/srodjedzenie-fanon/pl/images/thumb/8/83/Dwi-%E2%82%ACmmet.png/50px-Dwi-%E2%82%ACmmet.png">http://images.wikia.com/srodjedzenie-fanon/pl/images/thumb/8/83/Dwi-%E2%82%ACmmet.png/50px-Dwi-%E2%82%ACmmet.png</a> 12:45, paź 18, 2015 # Michalomatek Michalomatek 14:57, paź 22, 2015 20px Głosy na nie: # — Marchew 08:08, paź 18, 2015 Niestety, wiki wygląda jak dla mnie ohydnie na obu skórkach, są tutaj oczywiście „brudne” raporty, artykuły jakieś niespecjalne z różnymi, brzydko zrobionymi definicjami. A zmienianie nazw uprawnień na „Smoczy Strażnik” i temu podobne ze pstrokatym wyglądem wiki nie jest dla mnie niczym fajnym. # Chyba dodać nic nie trzeba, gdyż RedHead wyczerpał temat. — Szynka013 [[w:c:pl.szynka013:Szynscy
  • Jesteśmy jedyną i oficjalną Wikią o twórczości współczesnej autorki polskiej Agnieszki Stelmaszyk. W razie waszego zwątpienia co do oficjalności, możemy przekazać kontakty do Redakcji Wydawnictwa Zielona Sowa, wydawnictwa, które wydaje większość książek Pani Agnieszki. Wikia istnieje od września 2013 roku, w zeszłym roku świętowaliśmy rok swojego istnienia. Staramy się zgromadzić jak najwięcej informacji o całej twórczości Pani Stelmaszyk , jednak zważywszy na małą liczbę udzielających się u nas edytorów - nie da się tego wykonać zbyt szybko. Staramy się jednak, żeby Wiki wyglądała zachęcająco i porządnie, ciągle do tego dążymy.  Sapciofilm 12:05, sty 4, 2015 20px Głosy na tak: # Sapciofilm 12:05, sty 4, 2015 # Vuh/sig|17:05, sobota, 10 sty 2015 (UTC+1) # DarknessEyes23 Pokój i bezpieczeństwo, bracie! Allons-y! 06:38, sty 12, 2015 20px Głosy na nie: # Diode24q 15:15, sty 4, 2015 # Allah, twój Wszechmocny 21:10, sty 4, 2015 Diode się już wypowiedział. Od siebie dodam tylko, że mimo iż nie należy do mnie ocena tematyki wiki, to istnieją pewne granice, których się trzymam. A istnieje zarówno COPPA, jak i jakiśtam wizerunek serwisu Wikia. # Jak wyżej. Od siebie dodam, że jak może by został wygląd poprawiony dałbym na 'tak". Karupixel 22:04, sty 4, 2015 # 22:05, sty 4, 2015 Kolorystyka jest nieharmonijna, przez co wiki sprawia wrażenie „odpustowej”. Ponadto macie 6 stron bez linków i 73 porzucone. Połączenie tych trzech elementów skutecznie zniechęca do dłuższego przebywania u Was. # Final Cannon Dyskusja 22:57, sty 4, 2015 Wygląd, niska zawartość merytoryczna artykułów. # LotRPolska 10:16, sty 5, 2015 słaby wygląd, krótkie artykuł, których jest nie za dużo. # Dixiva 10:35, sty 5, 2015 # 14:10, sty 5, 2015 Nie wiem, co to znaczy twórczoci na pół Głównej, artykuły strasznie biedne, kiepskie merytorycznie, naszpikowane błędami, ogólnie potrzebne jest wam masowe przetrząsanie widłami. A potencjał jest. Swoją drogą, serio jesteście oficjalną wiki? #: (Blondasqowa 13:20, sty 5, 2015 artykuły Brak 250 edycji w przestrzeni głównej na Wikii. — Wedkarski 14:24, sty 5, 2015 ) # — Light22 13:24, sty 5, 2015 # Michnar 14:17, sty 5, 2015 # Jw. — Szynka013 Mów do mnie! 18:54, sty 5, 2015 # Wesoły666 19:06, sty 5, 2015 # --32Polak 19:39, sty 5, 2015 # — Martinuss 19:44, sty 5, 2015 # PiotrekD/Kod podpisu 20:38, sty 5, 2015 # 13:10, sty 27, 2015 # 16:43, sty 30, 2015 20px Dyskusja: : Jak już ostatnio mówiłem, gdy pomagałem na Waszej wiki w licencjach – mimo w miarę posprzątanych raportów, cały czas na pierwszym planie jest zawartość merytoryczna, która kuleje. Póki co wstrzymam się od głosu, bo jest lepiej, niż przy ostatnim zgłoszeniu, ale wciąż niewystarczająco, żeby zostać Wikią miesiąca. — Wedkarski 11:39, sty 5, 2015
  • Uważam, że Patapedia która w końcu ożyła powinna ją zostać. Metallicafun 16:42, gru 4, 2014 20px Głosy na tak: # 14:01, gru 5 2014 — Pataponyyy. 20px Głosy na nie: # Dawi03 16:49, gru 4, 2014 Nie wydaje mi się zęby Patapedia nadawała się na Wikię miesiąca... Strona główna jest nawet, nawet ale to nie to. # — Wedkarski 17:09, gru 4, 2014 Syf w raportach, a szczególnie w licencjach. Raz nie ma, raz jest niepoprawna . # — Light22 17:16, gru 4, 2014 Dokładnie, przejrzałem raporty, w większości nieoczyszczone. W dodatku, ze zgłoszeniem też się jakoś nie postaraliście. # — Pio387 (Dyskusja) 17:57, gru 4, 2014 Jak wyżej. # — DarknessEyes23 Pokój i bezpieczeństwo, bracie! Allons-y! 17:59, gru 4, 2014 Rejestry... # Wesoły666 19:40, gru 4, 2014 # <a href="http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20141014130036/testowanko/pl/images/7/75/Rubin.jpg">http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20141014130036/testowanko/pl/images/7/75/Rubin.jpg</a> http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20141017164022/testowanko/pl/images/d/d0/Special-icon-emp.pngRubin <a href="http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20141017164021/testowanko/pl/images/4/44/Special-icon-shield.pngSkierowanko">http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20141017164021/testowanko/pl/images/4/44/Special-icon-shield.pngSkierowanko</a> na Pytanko <a href="http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20141017164021/testowanko/pl/images/6/65/Special-icon-airstrike.pngMoja">http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20141017164021/testowanko/pl/images/6/65/Special-icon-airstrike.pngMoja</a> Biżuteria <a href="http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20141014130036/testowanko/pl/images/7/75/Rubin.jpg">http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20141014130036/testowanko/pl/images/7/75/Rubin.jpg</a> 19:47, gru 4, 2014 Raporty... # Martinuss 21:34, gru 4, 2014 # --32Polak 05:46, gru 5, 2014 #Aniutka <a href="http://images2.wikia.nocookie.net/imageshack/pl/images/2/2d/Four%2Bleaf%2Bclover.pngDyskusja">http://images2.wikia.nocookie.net/imageshack/pl/images/2/2d/Four%2Bleaf%2Bclover.pngDyskusja</a> 10:26, gru 6, 2014 j.w. # Damian102 10:52, gru 6, 2014 Jak wyżej. # ProOski 21:22, gru 7, 2014 # 10:58, gru 8, 2014 Raporty sraporty, ważniejsze, że artykuły niedopracowane. # 00:09, gru 12, 2014 # Rani19xx Tablica wiadomości <a href="http://images1.wikia.nocookie.net/imageshack/pl/images/0/06/Leeeeeeeeel.png">http://images1.wikia.nocookie.net/imageshack/pl/images/0/06/Leeeeeeeeel.png</a> 19:48, gru 20, 2014 j.w # 21:05, gru 23, 2014 20px Dyskusja: :miejsce na dyskusję
  • : Zgłoszenie anulowane – nowe kandydatury przyjmowane są tylko do 20. dnia miesiąca. — Wedkarski <a href="http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png">http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png</a> 15:42, wrz 22, 2015  Lego ninjago wiki, to wikia o popularnej serii Lego opowiadającej o grupie wojowników ninja walczących ze złem. Strona stale się rozwija , są na niej prowadzone gorące dyskusje na temat nowych zestawów, odcinków, itp. Jest to jedna z największych polskich encyklopedii na temat Lego Ninjago. Mersus 14:56, wrz 22, 2015 20px Głosy na tak: # Mersus 15:14, wrz 22, 2015 # Kaileen 20px Głosy na nie: # głosy przeciw 20px Dyskusja: :miejsce na dyskusję
  • Zgłoszenie anulowane – administrator nie wykonał dostatecznej ilości akcji. — Pio387 vstf 10:47, lut 14, 2015 Kris z emespe 10:43, lut 14, 2015 20px Głosy na tak: # głosy za 20px Głosy na nie: # głosy przeciw 20px Dyskusja: :miejsce na dyskusję
  • Zgłoszenie anulowane – żaden administrator nie wykonał przynajmniej 25 zmian w poprzednim miesiącu. — Wedkarski <a href="http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png">http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png</a> 18:22, paź 10, 2015  Cześć!Mam nadzieję,że moja wiki o "Smerfnych Hitach" będzie smerfastyczna. 20px Głosy na tak: # Astor1914 18:03, paź 10, 2015 - na dzień dzisiejszy bijecie na głowę waszych konkurentów w tym głosowaniu. 20px Głosy na nie: # — Py64 ==pl|Tablica|Wall ==pl|Wkład|Contributions 16:30, paź 10, 2015 # LadyBetter - znowu? Tak poza tym, raporty i strona główna wciąż wymagają uzupełnienia. Należy też trochę poprawić interpunkcję. 16:32, paź 10, 2015 # Michalomatek 14:57, paź 22, 2015 20px Dyskusja: :Strona główna jest nietknięta . Dobrze byłoby, byś popracował nad wikitekstem . Praktycznie na większości stron nie ma nic innego oprócz infoboksu i tekstu. Nie wspomnę o monobooku... Spójrz na raporty i streść je w kilkunastu, kilkudziesięciu zdaniach. M.in. czystość... — Py64 ==pl|Tablica|Wall ==pl|Wkład|Contributions 16:30, paź 10, 2015
  • Dota 2 Wiki jest wikią o popularnej grze MOBA wydaną przez Valve o nazwie "Dota 2". Obecnie Valve pracuje nad wprowadzeniem gry Dota 2 na nowym silniku => na razie wersja jest w fazie bety. 11:53, wrz 1, 2015 20px Głosy na tak: # 11:53, wrz 1, 2015 # Final Cannon Dyskusja 12:45, wrz 1, 2015 # — Wedkarski <a href="http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png">http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png</a> 12:47, wrz 1, 2015 Głos trochę na kredyt , ale wielki plus za włożoną pracę. # Marchewka 15:14, wrz 1, 2015 #Allah al-'Azîz 15:33, wrz 1, 2015 # ~ Matik7 16:05, wrz 1, 2015 # - Rogal 16:08, wrz 1, 2015 # — Szynka013 [[w:c:pl.szynka013:Szynscy
  • Zgłoszenie anulowane – wiki posiada mniej niż 50 artykułów. — Vengir 16:30, lip 14, 2015 Wikia W głowie się nie mieści powstała po to, aby każdy użytkownik nie mający okazji obejrzenia filmu pod tym samym tytułem mógł poznać go poprzez Wikię. Jest ona nowa, świeża, nie posiada dużo artykułów. Dzięki użytkownikom: Pallid, Rafi862 i Emmet99 ta Wikia stała się ładniejsza. Chłopaki naprawdę się spisali, jestem z tego dumna. Mam nadzieję, razem z całą społecznością tej Wiki, że jest szansa na głosy od innych, bo dzięki temu będziemy się dalej i lepiej rozwijać. 20px Głosy na tak: #Radość Tablica wiadomości 20px Głosy na nie: # głosy przeciw 20px Dyskusja: :Ma ktoś pomysł, o jaką konkretnie wiki chodzi? Vengir 15:46, lip 14, 2015 ::W głowie się nie mieści Wiki ✪ Pallid
  • Zgłoszenie anulowane – brak administratora, który wykonał 25 edycji/wpisów w rejestrach w zeszłym miesiącu. — Wedkarski 14:24, sty 5, 2015 Wydaje się bardzo przyjazną wiki oraz rozwija wyobraźnię przez kreowanie opowiadań i bohaterów serialu TP. Blondasqowa 13:15, sty 5, 2015 20px Głosy na tak: : (Blondasqowa Brak 250 edycji w przestrzeni głównej na Wikii. — Wedkarski 14:24, sty 5, 2015 ) # głosy na tak 20px Głosy na nie: # Michnar 14:18, sty 5, 2015 Hmm zgłoszenie bez linku, to co mam dać? 20px Dyskusja: :miejsce na dyskusję
  • Bakugan Fan Fiction Wiki jest wiki typu fanon, skupiającą się na zakończonym już uniwersum czterech serii anime Bakugan. Mimo to, nie trzymamy się zbytnio tego uniwersum - częstokroć pojawiają się wtrącenia z innych anime czy gier . Ponoć jesteśmy jednym z najlepiej rozwiniętych fanonów i już dawno powinniśmy mieć tytuł ;) '' ~ Szynka013, Wikia grudnia 2014) Jak wiadomo, żadna strona nie może być idealna, więc proszę o dalszy feedback , a postaram się popoprawiać słabe aspekty wikii. Przyznam bez bicia, że ostatnio zaniedbałem tą stronę, ale powoli powracam do dawnej artywności , w tym mojej serii. 13:17, lip 1, 2015 20px Głosy na tak: # 13:17, lip 1, 2015 Na swoje nie zagłosować? # — Light22 13:47, lip 1, 2015 # sandy97 14:25, lip 1, 2015 # — Szynka013 [[w:c:pl.szynka013:Szynscy
  • Counter-Strike Global Offensive Wiki jest wikią o popularnej grze FPS od Valve. W grze można zdobywać rangi . Wikia powstała niedawno . W raporcie 'Nieużywane szablony' są dwa szablony, które zostały zostawione na później, gdyż za parę dni będą one potrzebne. 20px Głosy na tak: # 11:53, wrz 1, 2015 # 17:02, wrz 1, 2015 # — Light22 11:35, wrz 2, 2015 Monobook niby domyślny, ale ważne, że jest czytelny. Jedyne moje zastrzeżenie to dużo bardzo krótkich artykułów, byłoby miło gdybyś to poprawił. # — Astor1914 11:44, wrz 4, 2015 20px Głosy na nie: # Domyślny monobook i brak interwiki. Poza tym praktycznie każdy artykuł jest dosyć krótki, bo choć w CS-a nigdy nie grałem, to spodziewałbym się czegoś więcej do poczytania… Marchewka 15:14, wrz 1, 2015 # Monobook jest słaby, wymaga poprawy. Aha, i na stronie głównej mi brakuje trochę informacji... - Rogal 16:09, wrz 1, 2015 # PiotrekD/Kod podpisu 17:20, wrz 1, 2015 # Py64 18:42, wrz 1, 2015 # Paligar 19:20, wrz 1, 2015 # ~ Matik7 11:52, wrz 2, 2015 # WHIP Was Here 13:45, wrz 4, 2015 # LadyBetter Mam swoje powody... 20:48, wrz 4, 2015 # —( Michał56) 16:36, wrz 14, 2015 # Jak przedmówcy wyżej. Karu Zostaw wiadomość 19:41, wrz 17, 2015 20px Dyskusja: : Moje wnioski po krótkim przejrzeniu zawartości: :* na stronie głównej znajduje się kilka redlinków, podczas gdy powinna promować istniejącą zawartość, :* również na stronie głównej w sliderze jeden ze slajdów prowadzi do przekierowania, a jeszcze inny do nieistniejącej strony, :* kolorowe navboksy w ogóle nie pasują do ciemnoszarej kolorystyki wiki, :* nawigacja ma ten sam problem, co strona główna – linki są nieprzemyślane i często prowadzą do nieistniejących stron, :* tło znacznie lepiej by się prezentowało, gdyby kolor wypełnienia był całkowicie czarny – tak, aby pasował do obrazka, :* w logo wiki widnieje „Counter Strike: Global Offensive Wiki”, podczas gdy wiki tak naprawdę nazywa się „Counter Strike: Global Offensive Wikia”. : To są rzeczy, które zdecydowanie da się naprawić w przeciągu miesiąca, więc z głosem jeszcze się wstrzymuję. — Wedkarski <a href="http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png">http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png</a> 12:41, wrz 1, 2015 ::Od siebie dodam, że Monobook wymaga dopracowania. Final Cannon Dyskusja 12:45, wrz 1, 2015 :::Na stronie jest kilka redlinków, ponieważ => regulaminu jeszcze nie napisałem, kategorii z profesjonalnymi graczami nie mogę jeszcze zrobić, gdyż nie mam jeszcze zgody od strony, od której chce obrazki wykorzystać. Slider naprawiony. Nawigacja naprawiona. O tym tle to na monobooku, jak tak, to na monobooku się nie znam i możesz mi powiedzieć jak się to zmienia. Counter Strike: Global Offensive Wiki po prostu lepiej brzmiała, a najwyżej o zmianę nazwy po proszę kogoś. Dzięki za wypisanie błędów, resztę zdołam się poprawić. 12:56, wrz 1, 2015 ::Dopisałbym do tych uwag niepraktyczność nieziemsko długiej domeny pl.counter-strike-global-offensive. Nie wystarczy pl.cs albo pl.csgo? Allah al-'Azîz 15:33, wrz 1, 2015 :::Allah pomyślę nad tym; Marchewka => brak interwiki oznacza tutaj, że nie ma wiki o CS GO w innym języku 15:37, wrz 1, 2015 ::::Spróbuje rozbudować artykuły na tyle ile dam rady. Może nie dużo będzie, ale nie zawsze idzie dużo wyciągnąć np. z mapy/z broni/z frakcji. 16:40, wrz 1, 2015 :Niepraktycznie długi adres oraz nieczytelna strona główna na Monobooku. Sam Monobook prawie nietknięty. Do tego kilka czerwonych linków na stronie głównej. Py64 18:42, wrz 1, 2015 ::Daj parę dni to postaram się wszystko poprawić, ale z monobookiem będę miał problem, bo się na nim nie znam. 18:53, wrz 1, 2015 :::Przygotowania do Wikii Miesiąca powinny trwać przed zgłoszeniem wikii tutaj. Wiem, że właśnie podczas głosowania użytkownicy odnajdują większość błędów kandydatów, ale niektóre powinieneś zauważyć przedtem sam. ~ Matik7 11:52, wrz 2, 2015 :Ja wstrzymuję się od głosu. Z jednej strony, wiki ma dosyć ładny design, nie ma problemu z samą skórką, Monobook jest czytelny, choć już nie tak ładny, jak Oasis. Minusów podawać nie będę, większość wymienił Wedkarski, dodam tylko, że, według mnie, tworzenie wiki tylko o CS:GO to nie jest najlepsze rozwiązanie. Czy nie lepiej zrobić encyklopedii nt. całej serii Counter-Strike? Pomyślcie nad tym ;) Freshyy No już wyślij mi ten polecony! Moja legendarna historia! 20:28, wrz 15, 2015 ::Stworzyłem wikię tylko o CS:GO z powodu, że w CS:GO gram i lubię w to grać, a w poprzednie wersje CS'a nie grałem i za bardzo się nie znam. Większość minusów, które wymienił Wędkarski zostały już naprawione, niektóre są w trakcie naprawy. 15:44, wrz 16, 2015
  • Fajna Wiki. Michalbr10 09:52, sie 5, 2015 20px Głosy na tak: # Astor1914 10:47, sie 5, 2015 - za wypowiedź Terrapodiana na temat jego wzrostu. #http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/9/9c/Cosmo.png/25px-Cosmo.png Cosmo <a href="http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/9/9c/Cosmo.png/25px-Cosmo.png">http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/9/9c/Cosmo.png/25px-Cosmo.png</a> Wróżkofon <a href="http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/9/9c/Cosmo.png/25px-Cosmo.png">http://images.wikia.com/testowanko/pl/images/thumb/9/9c/Cosmo.png/25px-Cosmo.png</a> Życzenia które Spełniłem 11:06, sie 30, 2015 20px Głosy na nie: # Klejnot Nilu 16:35, sie 5, 2015 saguje # 22:51, sie 29, 2015 # — Lordtrion() 18:41, sie 30, 2015 20px Dyskusja: : Zdajesz sobie sprawę, że społeczność Nonsensopedii może nie chcieć startować w tym konkursie? — Wedkarski <a href="http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png">http://images.wikia.com/wedkarski/images/1/18/Sig.png</a> 09:58, sie 5, 2015 :: Ale chyba tego nie zastrzegli, więc to zgłoszenie ma rację bytu. Diode24q 13:17, sie 6, 2015
Alternative Linked Data Views: ODE     Raw Data in: CXML | CSV | RDF ( N-Triples N3/Turtle JSON XML ) | OData ( Atom JSON ) | Microdata ( JSON HTML) | JSON-LD    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3217, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Standard Edition
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2012 OpenLink Software